ТЕТ-А-ТЕТ LMS

Cookies повинні бути дозволені у Вашому браузері

Ви вперше на нашому сайті?

Learning Managing System (LMS) це платформа для організації навчального процесу як для колективного навчання груп, так і для індивідуального навчання. LMS ТЕТ-А-ТЕТ заснована на досвіді більше 10 років розвитку систем організації навчальних процесів як для використання в онлайн і дистанційному навчанні, так і для систематизації навчального процесу в освітніх навчальних закладах зі стаціонарною формою освіти. Для використання LMS необхідний login (авторизація). Якщо у вас ще немає облікового запису для авторизації заповніть форму для його створення.

Для ознайомлення з організацією навчального процесу в LMS і використання основних можливостей LMS (відео-классруми, чати, форуми ...) в загальному доступі ви можете ознайомиться з ними на прикладі демо-курсу "Програмування на Java для новачка".

У разі якщо вам потрібен аккаунт автора курсу (викладача), після реєстрації напишіть запит у довільній формі на connect@alenev.name із зазначенням email з яким ви зареєстрували свій аккаунт в LMS ТЕТ-А-ТЕТ. Протягом 1-2 діб вашому профілю буде безкоштовно визначена роль автора курсу (викладача) для можливості використання LMS ТЕТ-А-ТЕТ для навчання, як персонального так і колективного за участю інших користувачів LMS ТЕТ-А-ТЕТ які навчаються на ваших курсах.

Учебыне программы с занятиями в отдельных структурных объектах. Для групповых и индивидуальных занятий. Ограничение видимости учебных программ отдельным пользователям LMS.
Видео-классрумы (более подходящий для занятий аналог Zoom и Спайпа) с интеативной доской из слайдов, форумы, чаты, личные сообщения, задания для индивидуального выполнения и многое другое как для учебной программы в целом, так и для каждого занятия по отдельности для максимально эффективных коммуникаций в учебном процессе.
Календарь активности. Функционально похожий на календарь Гугла. В нем отображается все что требует реакции пользователя относительно определенных даты и времени.
Система оценок назначенных пользователю активностей в занятиях учебной программы. Данные представляются для просмотра и анализа как по отдельным участникам учебных программ, так и по всей группе участников учебной программы в целом.
Возможность назначать индивидульные активности персонально и для групп участников программы в числе которых тесты и опросы.
Элементы геймефикации и мотивации для повышения продуктивности обучаемости.